Ismail Yk Şekerim

Ismail Yk Şekerim. Deli dolu bomba gibi kızlar burada canavar hepsi can ciğer kuzu sarma onlara uzaktan bakmak yetmez bana kafayı üşütürüm dokunmadıkça deli dolu bomba. Ismail yk şekerim benim indiriliyor.

ismail yk bas gaza 2008 - YouTube
ismail yk bas gaza 2008 - YouTube from i.ytimg.com
Of şekerim benim sizi kıtiarım yerim of of yarim yarim dayanamam yandım bittim. İsmail yk'nın, avrupa müzik etiketiyle yayımlanan şekerim isimli şarkısının video klibi muzikplay dailymotion kanalında. İsmail yk, kıvılcım'a aşık oluyor!

İsmail yk (i̇smail yurtseven) şekerim şarkı sözleri:

İsmail yk şekerim şarkı sözleri. Of şekerim benim sizi kıtiarım yerim of of yarim yarim dayanamam yandım bittim. 16 nisan 2014 çarşamba günü eklendi, 90 defa indirildi. Ismail yk şekerim benim indiriliyor.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Ismail Yk Şekerim"

Post a Comment